SEO OPTIMIZACIJA

SEO OPTIMIZACIJA – KAKO DO NOVIH KLIJENATA KORISTEĆU GOOGLE OPTIMIZACIJU?

Ne znam da li ste znali, ali:

VIŠE OD 32% SAJTOVA MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA NIJE VIDLJIVO POTENCIJALNIM KLIJENTIMA PUTEM GOOGLE PRETRAGE ZBOG LOŠE SEO OPTIMIZACIJE.

Ovaj podatak nam govori da skoro svaki treći klijent koji je trebao biti naš, završi kod konkurencije.

Ne zvuči baš sjajno, zar ne?

No, sve što nije sjajno, znači da ima prostora za poboljšanje.

Kako preokrenuti ovakvu situaciju?

Prvi korak je da sagledate trenutnu situaciju.

Gde ste na Googlu za željene fraze, kakav vam je sajt (ako je potrebno i da kreirate strategiju  izdrade novog web sajta ) koja su sve “praznine” na tržištu koje ciljate, odnosno koje prilike iskoristiti, a da znate će doneti idealno korisničko iskustvo od prvog kontakta, do same prodaje.

Nakon toga, potrebno je omogućiti da potencijalni klijenti čuju za vas, potrebno je da se pozicionirate na mestu na kom su oni, vaši klijenti.

A to se postiže na jedan od dva načina: plaćenim Google oglašavanjem ili SEO optimizacijom.

SEO optimizacija sajta – šta to tačno znači?

SEO optimizacija sajta suštinski znači sledeće: implementacija određenih tehnika sa ciljem da budete #1 na Googlu, za fraze za koje želite, odnosno koje vam donosi novac.

I da, SEO optimizacija je upravo to: proces koji će vas dovesti pravo “ispred” vaših budućih klijenata.

Što se samih tehničkih stvari SEO optimizacije tiče, ona sadrži 3 dela:

  1. Tehnički SEO (tehnička optimizacija koda na sajtu)
  2. On Page SEO (optimizacija samog sajta)
  3. Off Page SEO koji uključuje kreiranje SEO sadržaja i izgradnju povratnih linkova

SEO optimizovan sadržaj – treba li mi to uopšte?

Verovatno ste do sada mnogo puta čuli kako je sadržaj “kralj”.

E pa vidite, jeste sadržaj definitivno “kralj” ako želite da postanete “neko i nešto” na Googlu, tj da budete na #1 mestu i “zgrćete” ozbiljne pare jer je upravo SEO optimizovan sadržaj postao jedan od ključnih faktora kako u SEO optimizaciji tako i u privlačenju idealnih klijenata.

I da, dobro ste pročitali “SEO optimizovan sadržaj” je ono što je ključna stvar.

Danas, nije više bitno da imate bilo kakav sadržaj, već je od presudnog značaja da imate, odnosno kreirate sadržaj od vrednosti za vaše idealne klijente, a koji će biti SEO optimizovan.

Ovo u praksi znači da, pored toga što sadržaj treba adresirati SEO ključne reči koje ciljate, on treba “gađati” i ključne tačke odluke vaših potencijalnih klijenata i davati odgovore na probleme koje imaju, kako bi se vaš sajt, odnosno sadržaj izdvojio iz konkurencije i postao drugačiji, vidljiviji.

Ovo se stručno zove – kreiranje inbound marketing sadržaja, odnosno sadržaja koji će biti fokusiran na probleme koji vaši idealni klijenti imaju i rešenja koja bi njima “život značila”.

Iz tog razloga, “Go4 Inbound program” vam omogućava ne samo da vaš sajt “zaživi” i bude vidljiv putem SEO optimizovanog sadržaja, već da putem naprednih Inbound i SEO tehnika vaš sajt zaista i postane vaš prodavac koji radi 24/7.

Koliko košta SEO optimizacija?

Cena koštanja SEO optimizacije zavisi od više faktora, a isplativost iste se može izračunati tek nakon kratke analize koju je neophodno izvršiti.

Ukoliko razmišljate o tome da li je SEO optimizacija pravi put putem kog biste došli do novih klijenata ili ste se jednostavno već opredelili da startujete sa SEO optimizacijom, kliknite na dugme ispod, pa da krenemo.